KPN

|

Marie-Jose van den Boomgaard

In 1881 maakte KPN in Nederland het eerste telefoongesprek mogelijk. En 135 jaar later lopen ze nog steeds voorop. KPN staan middenin de samenleving en de nieuwste technologische ontwikkelingen. Innovatie geeft technologie betekenis. De oplossingen van het bedrijf helpen Nederland verder. Bijvoorbeeld door efficiënter te werken, minder energie te verbruiken of door onze digitale infrastructuur veiliger te maken. Elke dag weer kijken ze welke nieuwe rol hun technologie kan spelen bij de maatschappelijke thema’s van vandaag en morgen.

In 1881 KPN made the first phone call in the Netherlands possible. And 135 years later they are still in front. KPN is in the center of our society and the newest technological advancements. Innovations give meaning to technology. The solution of KPN push The Netherlands forward. For example by working more efficiently, use less energy of by making our digital infrastructure more secure. Every day KPN re-evaluate the role of their technology plays within the social themes of today and tomorrow.

Adres

Wilhelminakade 123
3072 AP, Rotterdam

Email

marie-jose.vandenboomgaard@kpn.com

Website

www.kpn.cominnovatie

Contacten

Marie-Jose van den Boomgaard