VELDKAMP STORIES

Échte verandering begint met een goed verhaal.

Veldkamp Stories transformeert organisatiestrategieën naar een indrukwekkend en effectief merkverhaal en herdefinieert de identiteit én mentaliteit van organisaties, haar medewerkers en samen werkers.

In opdracht van besturen, aandeelhouders, directies en/of management- en marketingteams van organisaties ontwikkelt Jeroen een merkkompas waardoor dagelijks iedereen in en voor de organisatie zelfstandig keuzes kan maken die bijdragen aan de missie en ambitie van de organisatie.

Daarmee maakt hij organisaties toekomstbestendig. Begeerlijk voor opdrachtgevers, medewerkers en nieuw talent. Want wat is het nut van nieuwe medewerkers werven, wanneer je ze niet behoudt?

Jeroen toetst organisatiestrategieën op relevantie, geloofwaardigheid, authenticiteit, onderscheidend vermogen, daadkracht en duurzaamheid. Doelstellingen worden concreet gemaakt en een vlijmscherpe communicatiestrategie ontwikkeld:

Waarom communiceren we welk bericht aan wie, wanneer en hoe?

Op basis van het merkverhaal, het merkkompas en de vlijmscherpe communicatiestrategie kunnen de komende jaren de diverse communicatiecampagnes en mediamiddelen worden ontwikkeld. Als ‘Brand Developer’ en ‘Brand Director’ begeleid Jeroen desgewenst vanuit opdrachtgeverszijde de benodigde communicatie uitingen op inhoud en uitstraling.

Veldkamp Stories werkt voor organisaties die van hun medewerkers, samenwerkers, en opdrachtgevers ambassadeurs van hun missie en ambitie willen maken zoals VION, SIOUX Technologies, MSD Animal Health, Driessen Groep, Renault Trucks Nederland, Brainport Eindhoven, Provincie Noord-Brabant, Fontys Hogescholen en TGM.

De verandering start al vanaf het eerste contact. Daag hem uit!

Share

Zet in je beginscherm

Klik hieronder om de 24U website in het beginscherm van je telefoon te zetten