07-10-2025

24U KICK OFF | ROLAND KLEVE | DE MEEST INNOVATIE MENSELIJKE REGIO

INHOUD

Dertig jaar geleden begon Roland Kleve (Eindhoven 365) aan een avontuurlijke reis. Van Disneyland Paris, via het Internationaal Olympisch Comité, Bobbejaanland, Circuit van Zandvoort, Stage Entertainment naar de Academie voor Leisure & Events aan Breda University of Applied Sciences .

Of hij nu in het buitenland werkte of in verschillende functies binnen Nederland, altijd stonden marketing, positionering, evenementen, vrije tijd, gastvrijheid en klantbeleving centraal. Placemaking, storytelling en het creëren van betekenisvolle ervaringen, daar staat hij voor onder de lat.

Nu is hij alweer een jaar directeur/bestuurder van Eindhoven365/City Marketing en Eindhoven247/Hospitality en Evenementen. Terug naar zijn geboortestad, de stad en regio met de sterkste economische groei van Nederland. Maar het gaat niet allen over de economische groei. Ons motto is “Eindhoven, de meest innovatieve, menselijke stad.”

Focus op het brede welzijn voor de gehele stad. Naast het aantrekken van nieuw talent, internationale oriëntatie, technici en designers moeten we ook blijven denken aan alle inwoners van onze stad. Van jong naar oud, van student naar professional, van Tongelre naar Woensel Noord, van Trudoplein naar de Kruisstraat.

Programma

07.30 UUR
Inloop en ontbijt

08.00 UUR
Keynote

09.00 UUR
Netwerken

10.00 UUR
Einde event

LOCATIE
Domusdela

Sprekers

Roland Kleve

Directeur/bestuurder van Eindhoven365/City Marketing en Eindhoven247/Hospitality en Evenementen

Roland Kleve

Info

Aanmelden:Voor leden van 24U verloopt het aanmelden via de 24U App. Download deze app mocht je dat nog niet gedaan hebben en meld je dan meteen aan voor deze en de andere events.

Niet leden: Jij bent van harte welkom om eenmalig kennis te komen maken met ons netwerk. Heb je interesse, mail dan naar netwerk@24uurinbedrijf.nl. We rekenen een bijdrage van €49,50, maar wordt je lid van 24U, dan verrekenen we dit bedrag graag met het lidmaatschap.
Neem je een collega mee? Ook dan rekenen we €49,50 om de extra kosten van het event te dekken.

Middels aanmelding ga je akkoord met het feit dat er foto’s en video opnames gemaakt kunnen worden en evt. verspreiding via sociale media.

Scroll naar boven